Skip to content
  • Bun venit!
  • Despre noi
  • Formare
    • Focus grup-uri
      • 1. Spectrul evaluării. Obiectivitate vs. Subiectivitate în evaluarea universitară
      • 2. Tradițional și modern în raportul strategii didactice și efectele lor psihopedagogice
      • 3. Ipostaze actuale ale comunicării cu studenții. Provocări și soluții.
    • Schimb de bune practici
    • Tutoriale pentru cadre didactice
    • Workshop-uri
      • 1. Calitatea relaţiei dintre profesor şi student. Flexibilitate. Deschidere.
  • Evenimente
  • Noutăți
  • Bun venit!
  • Despre noi
  • Formare
  • Evenimente
  • Noutăți

Centrul de Dezvoltare și Inovare Pedagogică

Universitatea Petrol-Gaze din Ploiești

  • Bun venit!
  • Despre noi
  • Formare
    • Focus grup-uri
      • 1. Spectrul evaluării. Obiectivitate vs. Subiectivitate în evaluarea universitară
      • 2. Tradițional și modern în raportul strategii didactice și efectele lor psihopedagogice
      • 3. Ipostaze actuale ale comunicării cu studenții. Provocări și soluții.
    • Schimb de bune practici
    • Tutoriale pentru cadre didactice
    • Workshop-uri
      • 1. Calitatea relaţiei dintre profesor şi student. Flexibilitate. Deschidere.
  • Evenimente
  • Noutăți

Tutoriale pentru cadre didactice

  • Home
  • Formare profesională continuă
  • Tutoriale pentru cadre didactice
  • Subiectiv si obiectiv in evaluarea scolara
  • Modele ale predarii
  • Scoala traditionala versus scoala moderna
  • Etica in evaluarea scolara
  • Factori perturbatori in evaluarea scolara
  • Elemente de psihologia invățării
  • Constructivismul – paradigma in relatia invatare-predare
  • 10 Principii ale unui sistem de invatamant eficient
  • Metode activ participative
adminis / Posted on 22 noiembrie 201922 noiembrie 2019 / 0
Copyright UPG Ploiești 2018; Toate drepturile rezervate. Site-ul utilizează tema WordPress | Education Booster Theme produsă de Keon Themes